למה כדאי ללמוד אצלנו?

10 סיבות טובות למה כדאי ללמוד אצלנו

1. המכינה מאפשרת לך לשפר את סיכוייך להתקבל לאוניברסיטה!
תעודת המכינה מהווה תחליף לתעודת בגרות, עבור כ ל  ה ח ו ג י ם באוניברסיטת חיפה.
במכינה נלמדים מקצועות בהיקף של 17 – 22 יחידות לימוד, תוך חיזוק הידע במקצועות הבסיסיים: אנגלית, הבעה בעברית, מתמטיקה, כתיבה אקדמית, וכן במקצועות: מדעי הרוח והחברה.

הידעתם? בעלי ציון ממוצע במכינה של 100 ומעלה, יכולים להתקבל לחוגי הפקולטה למדעי הרוח* ללא פסיכומטרי* למעט לתוכנית אופקים. בכפוף לעמידה בדרישות הקבלה החוגיות והאוניברסיטאיות.

ועוד! פטור מפסיכומטרי למגוון חוגים למצטייני מכינה. לפרטים לחצו כאן.

2. מגוון מלגות
כל תלמיד במכינה (למעט מכינת 30+) רשאי להגיש בקשה למלגת סיוע בשכר לימוד, ומלגת קיום. המלגה מוענקת על פי קריטריונים סוציו-אקונומיים.
חיילים משוחררים או יוצאי שרות לאומי, הלומדים במסגרות המתקיימות במכינה, זכאים להשתתפות בתשלום שכר הלימוד מחשבון הפיקדון על שמם בקרן לקליטת חייל משוחרר.

בנוסף לכך – תלמידי מכינה יכולים להצטרף לתוכנית "פר"ח", לקבל מלגה בסך 5200 ש"ח, וגם לתרום לקהילה!

(המידע המלא באתר פר"ח. ייתכנו שינויים).

 

3. אפשרות להירשם לקורס הכנה לפסיכומטרי, במחיר מוזל ביותר!
יחד עם הלימודים במכינה, תוכלו להירשם לקורס הכנה לפסיכומטרי, המתקיים באוניברסיטה, ומועבר ע"י מכוני הכנה נבחרים. הלימודים בקורס ההכנה לפסיכומטרי מותאמים לשילוב יחד עם לימודי המכינה. תלמידי מכינה בלבד נהנים ממחיר מוזל בצורה משמעותית!
רק לתלמידי מכינה – ניתנת האפשרות להבחן בפסיכומטרי במועד יולי ברמת מוכנות גבוהה. החוגים באוניברסיטת חיפה ממתינים לתוצאות מועד זה.

 

4. ייעוץ והכוונה תעסוקתית/לימודית, ללא תשלום נוסף!
במכינה צוות רב מקצועי, הכולל פסיכולוג ויועץ תעסוקתי. ניתן לבקש ייעוץ והכוונה באופן פרטני/קבוצתי בבחירת מסלול לימודים רלוונטי באקדמיה.
בנוסף לכך, במהלך הלימודים מתקיימות מספר סדנאות ייעוץ והכוון לתלמידי המכינה – ללא תשלום!
א. סדנת מוכנות ללימודים אקדמיים (בשבוע פתיחת הלימודים).
ב. סדנת ייעוץ והכוונה לימודית-תעסוקתית.
ג. סדנה להתמודדות עם חרדת בחינות.

 

5. יחס אישי וצוות מורים מעולה
צוות המכינה כולל מרכזות מנהליות, מרכזי מקצועות ויועצים אקדמיים, וכן סגל מורים מקצועיים, מנוסים ואכפתיים, אשר מלווים את התלמיד מההרשמה למכינה, כל הדרך עד לקבלת תעודת הסיום. הלימודים מתקיימים באווירה תומכת ומאתגרת מבחינה אישית, חברתית ואינטלקטואלית. הצוות מאופיין במסירות גבוהה וביכולת ללוות את התלמידים באופן צמוד ואישי, על מנת לסייע להם להתמודד בהצלחה עם האתגרים.

 

6. ליווי צמוד של יועצים אקדמיים ואנשי מקצוע
מערך האבחון, הייעוץ והטיפול של המכינה כולל: פסיכולוג ויועץ תעסוקתי, יועצת חינוכית ללקויי למידה, עו"ס מרכז פרוייקט חונכות, ויועצת עו"ס רב תרבותית.
הצוות פועל לאתר ולסייע לתלמידי המכינה, אשר להם מצוקות רגשיות, משפחתיות, כלכליות, או חברתיות, המקשות עליהם במהלך הלימודים.
במערך האבחון הייעוץ וטיפול משולבים גם סטודנטים הלומדים בחוג לפסיכולוגיה אשר ילוו את תלמידי המכינה במסגרת ההתנסות שלהם.

 

7. חונכות אישית
תלמידי מכינה זכאים לקבל סיוע לימודי אישי על ידי סטודנט מתואר ראשון, לשם תגבור במקצועות הלימוד, במסגרת שיעורים פרטיים. המפגשים האישיים עם החונך מסייעים לתלמידי המכינה לסיים את לימודיהם בצורה הטובה ביותר, ובכך להגדיל את סיכוייהם להתקבל לאוניברסיטה.

 

8. תלמיד במכינה הוא סטודנט באוניברסיטה!
כל תלמיד במכינה זכאי להצטרף לאגודת הסטודנטים, ולקבל כרטיס תלמיד באוניברסיטה או כרטיס חבר באגודה, המקנים הנחות בבתי עסק ובתחבורה הציבורית, וכן זכות להשתתף באירועים הסטודנטיאליים. בנוסף, תלמידי המכינה, כמו תלמידי האוניברסיטה, זכאים להשתתף בהגרלה לתו חנייה בשטח הקמפוס.

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏9. סדנת קאוצ'ינג חינם לתלמידי המכינה
סטודנטים לתואר ראשון יעבירו במהלך סמסטר ב' סדנאות קאוצ'ינג, במסגרת ההתנסות שלהם. המפגשים יהיו קבוצתיים או אישיים.

 

10. מסלולי לימוד מותאמים
מסלולי הלימוד במכינה מאפשרים להתאים את תוכנית הלימודים לכל אחד, כמו למשל: לימודי יום, לימודי ערב – המאפשרים לשלב עבודה, מכינת בגרות – לבעלי 10 שנות לימוד, מכינת אביב – המאפשרת לסיים לימודים במכינה תוך חצי שנה בלבד, מכינת 30+ המותאמת במיוחד לצרכים של בני 30+ ומעלה, מכינת ליקויי למידה – מכינה המותאמת לצרכים של בעלי אבחון על לקויות למידה, ומכינת עולים – המיועדת לעולים חדשים, בליווי מנהל הסטודנטים, עם דגש על לימודי עברית.

כתיבת תגובה